با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دانش‌آموزان را با روحیه بدهکار بودن به خون شهدا تربیت کنیم
زیارت عاشورا
دانش‌آموزان را با روحیه بدهکار بودن به خون شهدا تربیت کنیم
به گزارش خبرگزاری فرهنگیان، حمیدرضا کفاش در مراسم اختتامیه اردوی پیشاهنگان اظهار داشت:‌سردار تهرانی مقدم از بزرگان و سرداران دوران دفاع مقدس است که امروز خاطراتی از ایشان بازگو می‌شود.

وی افزود: دغدغه‌های تعلیم و تربیت، دغدغه تربیت نسلی است که اداره جامعه را بر عهده خواهند داشت؛ دولت تدبیر و امید به بازگشت شادی و نشاط به جامعه تأکید دارد به همین دلیل محیط مدارس باید شاد شود و علاوه بر این روحیه معنوی، اعتقاد به نماز اما از درون و نه به صورت تحمیلی باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد:‌ آموزش علم و ایمان همراه با هم و توجه به جنبه‌های مختلف تربیتی باید مدنظر باشد. همانطور که دانش‌آموز در کنکور باید رتبه خوبی را کسب کند به عبادات نیز باید توجه کند و در کنار توجه به عبادت در ورزش نیز باید پیشگام باشد.

کفاش عنوان کرد:‌ دانش‌آموز تک‌بعدی نه آینده خود را تضمین می‌کند و نه آینده جامعه را. تصور نکنید داعش و طالبان مذهب را نمی‌دانند،‌ اینگونه نیست آنها تک بعدی تربیت شده‌اند و دیگران را دوست ندارند. هر فردی خلاف تصورات آنها بیندیشد باید کشته شود بنابراین در کشور حق نداریم که دانش‌آموزان را تک بعدی تربیت کنیم.

وی بیان کرد: دانش‌آموز نباید از فضای مجازی فرار کند بلکه باید حضوری فعال داشته باشد. در آموزش‌وپرورش حق نداریم به سلیقه خود بخشی از فعالیت‌ها را حذف کنیم. دانش‌آموز به فعالیت اجتماعی،‌حضور در تشکل‌ها و فعالیت سیاسی نیاز دارد و باید آنگونه تربیت شود که در برابر مسائل جامعه از خود عکس العمل نشان دهد.

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش‌‌وپرورش گفت: تربیت دختران از تربیت پسران مهم‌تر است، چون آنها نیمی از جامعه هستند و تربیت نسل آینده را نیز برعهده دارند به همین دلیل تربیت دختران در آموزش‌وپرورش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کفاش عنوان کرد:‌سازمان دانش‌آموزی باید تلاش کند که در اردوها مهارت زندگی را به دانش‌آموزان آموزش دهد و دانش‌آموزان باید بیاموزند که به جای اینکه طلبکار نظام باشند خادم نظام باشند. دانش‌آموزان باید به گونه‌ای تربیت شوند که خود را بدهکار به انقلاب اسلامی و خون شهدا بداند.

وی افزود:‌معلمان مدارس باید به راهبران آموزشی و تربیتی تبدیل شوند و اجرای امور مدرسه را به دانش‌آموزان بسپاریم.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:, | 1:11 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |